دانلود تحقیق شناخت موانع موجود در فرآیند درس پژوهی و ارائه راهکارهای مقابله با آن در مدرسه
نوشته شده توسط : zuzu

دانلود تحقیق شناخت موانع موجود در فرآیند درس پژوهی و ارائه راهکارهای مقابله با آن در مدرسه

مقدمه

 در آغاز قرن بیست و یکم توجه همگان،بیش از گذشته،به نظامهای آموزشی معطوف شده‏ است؛توجه و تمرکز نظامهای آموزشی نیز به بهبود یادگیری مدرسه‏ای افزایش یافته است. رویکردهای اخیر در نظام آموزش و پرورش در راستای بهبود یادگیری،حاکی از یادگیری‏ مشارکتی در کلاس درس و تربیت دانش‏آموزان به عنوان نسل پژوهنده می‏باشد و چون معلم، کارگزار اصلی آموزش در کلاس درس است،اگر خود به درستی آموزش نبیند و پژوهشگر نباشد،چگونه می‏تواند نسلی پژوهنده را تعلیم دهد؟

 معلم از آن جهت مورد تأکید است که کارگزار اصلی تعلیم و تربیت به شمار می‏رود و اهداف متعالی نظامهای تعلیم و تربیت در ابعاد مختلف در نهایت باید به واسطهء او محقق شود. تعامل مستمر و چهره به چهرهء معلم با دانش‏آموزان،وی را در موقعیت ممتاز و منحصر به‏ فردی قرار می‏دهد که هیچ عنصر انسانی دیگری در این سازمان از آن برخوردار نیست‏ (مهرمحمدی،۱۳۷۹).بنابراین،توسعهء حرفه‏ای معلمان به عنوان مهم‏ترین نیروی انسانی در نظام تعلیم و تربیت،دارای اهمیت زیادی می‏باشد.

فهرست

مقدمه. ۱

چکیده مقاله: ۱

درس پژوهی چیست ؟. ۲

مفهوم درس پژوهی. ۲

تاریخچه ی درس پژوهی    : ۲

اجرای درس پژوهی. ۴

چند توصیه. ۵

ارتقای توانایی حرفه ای معلمان. ۶

پیشنهادها. ۸

منابع: ۱۰

 تعداد صفحات:۱۴

نوع فایل:word

دانلود





:: برچسب‌ها: سمینار شناخت موانع موجود در فرآیند درس پژوهی و ارائه راهکارهاي مقابله با آن در مدرسه, دانلود سمینار فایل ورد, دانلود فایل word شناخت موانع موجود در فرآیند درس پژوهی و ارائه راهکارهاي مقابله با آن در مدرسه, دانلود فایل ورد, دانلود فایل ورد ارزان, دانلود فایل ورد شناخت موانع موجود در فرآیند درس پژوهی و ارائه راهکارهاي مقابله با آن در مدرسه, دانلود فایلword ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 خرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: